کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9433 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318907 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Assassin's Creed Mirage به Steam می‌آید

بازی Assassin's Creed Mirage در Steam منتشر می‌شود

یوبی‌ سافت، یکی از بازی‌ های انحصاری پلتفرم PC خود یعنی Assassin's Creed Mirage را به فروشگاه Steam می‌آورد. در حالی که نسخه PC این بازی در اکتبر 2023 منتشر شد، تاکنون تنها در فروشگاه Ubisoft Connect و Epic Games Store در دسترس بوده است و کاربران Steam را بی‌ نصیب گذاشته بود. اما این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد.

Mirage که توسط Ubisoft Bordeaux توسعه یافته است، با تمرکز بر روی گیم‌ پلی مخفی‌ کاری و اکشن، به ریشه‌ های این سری بازمی‌گردد. این بازی برخلاف عناوین اخیر سری مانند Assassin's Creed Origins، Odyssey و Valhalla، کمتر روی گیم‌ پلی RPG تمرکز دارد و بیشتر به بازی‌ های شهری و پارکور می‌پردازد. در ابتدا، Mirage قرار بود به عنوان یک بسته الحاقی برای Valhalla توسعه یابد، اما بعداً به یک تجربه مستقل با حجم بسیار بزرگ‌ تر تبدیل شد.

 

Assassin's Creed Mirage به Steam می‌آید

 

نسخه Steam بازی Assassin's Creed Mirage دارای ویژگی‌ های اختصاصی مانند دستاورد های Steam خواهد بود. با این حال، همانطور که در صفحه فروشگاه جدید آن مشخص است، این بازی از سیستم DRM Denuvo Anti-Tamper استفاده خواهد کرد و برای بازی کردن به یک حساب Ubisoft Connect نیاز دارد.

تاریخ انتشار نسخه Steam هنوز مشخص نشده است و تنها در صفحه فروشگاه، اکتبر 2024 به عنوان بازه زمانی برای عرضه آن ذکر شده است.

این بازی در حالی برای پلتفرم Steam اعلام می‌شود که یوبی‌ سافت در حال تغییر سیاست‌ های داخلی خود است تا همه بازی‌ های آینده خود را همزمان با عرضه کنسولی، در Steam نیز منتشر کند. فروش کمتر از انتظار بازی Star Wars Outlaws باعث این تصمیم شده است. به همین دلیل، Assassin's Creed Shadows که اخیراً عرضه آن به تعویق افتاده است، نیز در ماه فوریه همزمان با سایر پلتفرم‌ های PC در Steam منتشر خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51147 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 55
سافت گذر